середу, 6 жовтня 2021 р.

Моя професія

  Вибір професії є дуже важливим і складним етапом життя кожної людини. Є безліч критеріїв за якими майбутній студент вибирає напрям в якому хоче працювати. Свій вибір я вже давно зробив. в майбутньому я хочу бути лікарем, проте я все ще не визначився якої спеціальності. Ця професія має багато плюсів:
  • Загальну повагу (навіть незважаючи на всі випади проти людей в білих халатах);
  • Відчуття власної значимості;
  • Фахівці в будь-якій області медицини зараз і в майбутньому є дуже потрібні, оскільки люди хворіють  і будуть хворіти завжди
  • Можливість врятувати життя людини, або просто поліпшити здоров'я;
  • Можливість кар’єрного зростання;
  • Гідна зарплата;
  Проте, є також мінуси:
  • Величезний вантаж серйозної моральної відповідальності за людські життя;
  • Відсутність права на помилку;
  • Довге навчання і постійне підвищення кваліфікації;
  • Напружений графік роботи;

Немає коментарів:

Дописати коментар